چند روز پیش یادم افتاد که این تابستون دارم به دهمین سالگرد بیماریم نزدیک میشم،
الانم یادم افتاد که این تابستون سالگرد هشت سالگی این وبلاگ هم هست!
ولی بازم باید بگم یادش بخیر (انگار فقط میشه با خاطرات گذشته شاد شد). فک کنم دههی هشتاد بود مگه نه؟
اون زمان که دنیای وبلاگ ها تو ایران خیلی گرم و محبوب بود.
چه خاطرات گرمی از اون زمان دارم. چقدر برو بیا بود اون موقع. چقدر زنده و پر رونق بود.
الان وقتی واردش میشم حس میکنم پا تو شهر مرده ها گذاشتم
ما را در سایت یه خبر خوب (124) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 27