یه خبر خوب (124)

خرید بک لینک
باید یاد بگیرم که وقتی برزخی ام، نرم جایی پیش کسی،یادش دارم، انجام دادنش خیلی سخته،شاید تو روزگار آهن و ربات و کامپیوتر،برای امثال من، همون نشستن توی اتاق خودمون،بهترین و درست ترین کار باشه.کی گفته باید از دایره امن خارج شد؟نه. دایره امن بهترین جاست برای امثال من. بهترین + نوشته شده در ۱۴۰۳/۰۴/۲۲ ساعت توسط روح سرگردان  |  یه خبر خوب (124)...ادامه مطلب

ما را در سایت یه خبر خوب (124) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: شنبه 30 تير 1403 ساعت: 16:13

میدونی مادربزرگ،خیلی دلم میخواد درونم احساس شادی داشته باشمخیلی دلم میخواد درونم احساس آرامش داشته باشمخیلی دلم میخواد نترسمشاید باور نکنی، ولی این ها رو حتی بیشتر از یه پلی استیشن یا یه یار خوب یا یه پیتزای همین الان میخوام. راست میگم. شایدم باور کنی. خواسته های بیجا و زیادی هستن؟؟ + نوشته شده در ۱۴۰۳/۰۴/۲۲ ساعت توسط روح سرگردان  |  یه خبر خوب (124)...ادامه مطلب

ما را در سایت یه خبر خوب (124) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 30 تير 1403 ساعت: 16:13

از یادداشت های اهورایی- ما تو این جنگ شکست می خوریم.- چرا این حرف رو میزنی؟- نمی بینی؟ نمی بینی اونا چقدر زیادتر از مان؟ نمی بینی اونا چقدر قوی تر از مان؟- زیادتر هستن، ولی قوی تر نیستن.- چرا؟ تعداد اونا ده به یک بیشتره. می فهمی چی داری میگی؟- آره ولی اینکه تعدادشون بیشتره مهم نیست.- پس چی مهمه؟- اینکه ما مثل اونا بد نیستیم. بی رحم نیستیم. وحشی نیستیم. بی شرافت نیستیم. + نوشته شده در ۱۴۰۳/۰۴/۲۵ ساعت توسط روح سرگردان  |  یه خبر خوب (124)...ادامه مطلب

ما را در سایت یه خبر خوب (124) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: شنبه 30 تير 1403 ساعت: 16:13

چند روز پیش یادم افتاد که این تابستون دارم به دهمین سالگرد بیماریم نزدیک میشم،الانم یادم افتاد که این تابستون سالگرد هشت سالگی این وبلاگ هم هست!ولی بازم باید بگم یادش بخیر (انگار فقط میشه با خاطرات گذشته شاد شد). فک کنم دههی هشتاد بود مگه نه؟اون زمان که دنیای وبلاگ ها تو ایران خیلی گرم و محبوب بود.چه خاطرات گرمی از اون زمان دارم. چقدر برو بیا بود اون موقع. چقدر زنده و پر رونق بود.الان وقتی واردش میشم حس میکنم پا تو شهر مرده ها گذاشتم + نوشته شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ ساعت توسط روح سرگردان  |  یه خبر خوب (124)...ادامه مطلب

ما را در سایت یه خبر خوب (124) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: پنجشنبه 14 تير 1403 ساعت: 11:46

خیلی خسته ام،به ستاره ها نگاه،آیا شادی را در آن ها نمی بینی؟بر تبل ها بکوبید، در شیپورها بدمید... شادی و پایکوبی کنیدپسری متولد شدهکه شاهزاده ی سرزمین های دوردست است...او زیباست... با موهایی به رنگ قهوه ای که در باد می لرزداو شعر میخواند... و میگوید که با هم،دنیای تازه ای خواهیم ساخت...دنیایی بهتر، امن تر، شادترپس بیایید... همه بیایید... تا در جشن تولد پسرکی شرکت کنیمکه آسمان در روز تولدش گریان بود...شاید چون می دانست،که او هرگز،دیهیم پادشاهی بر سر نخواهد گذاشت... + نوشته شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ ساعت توسط روح سرگردان  |  یه خبر خوب (124)...ادامه مطلب

ما را در سایت یه خبر خوب (124) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: پنجشنبه 14 تير 1403 ساعت: 11:46

صفحه بندی