
راستش مادربزرگ، واقعا نمی دونم چه جوری بنویسم. از اینکه مورد حمله یا قضاوت قرار بگیرم می ترسم. مادربزرگ اگه یکی نسبت به خودش بگه من آدم بدی نیستم یا بگه من آدم خوبی هستم مغرورانه ست؟ ریاکارانه ست؟ حداقل میتونه تو خلوت خودش، اینو به خودش بگه، مگه نه؟ اینکه ایرادی نداره. این روزا روانشناسا میگن برو جلوی آینه واستا و قربون صدقهی اونی برو که توی آینه می بینی!!! (قضاوت نمیکنم اونایی که این کارو میکنن، ولی سه تا علامت تعجب در انتهای جمله، بی معنی نیست)میخواستم بگم، سهم من چی بود مادربزرگ؟ از این زنده ...
ادامه مطلب